4 Ocak 2013 Cuma

Visual Studio 2010 ve .net 4.0

Evet bugün visual studio 2010 kurulumu yapmış ve 4.0 için hazırlıklarımı tamamlamış olmayı planlıyorum.
Öncelikle kurulu olan Visual Studio 2008 pro versiyonunu kaldırmakla işe başladım. Aynı zamanda sql server 2005 sqlexpress i kaldırdım.Bunları yaparken veri dosyalarınızı yedeklemeyi düşünebilirsiniz. Ayrıca vs 2008 ile ilgili olan birkaç sdk muhtemelen yüklüdür bunlarıda kaldırabilirsiniz.Bir sakıncası olmayacaktır. Yeni kurulumda yeni versiyonlarıda beraberinde gelicektir.

!!! - Eski projelerinizi upgrade etmede daha önceki denemelerimde oldukça başarılı olduğunu gördüğümden eski projeleriniz için endişelenmenize gerek kalmayacağını düşünüyorum. Ama her halükarda eski versiyonu kaldırmamayı da düşünebilirsiniz.

VS 2010 için kullanmayı düşündüğüm bilgisayarın konfigürasyonu;

Centrino Duo işlemci
2GB Ram
130GB HDD

Gelelim kuruluma
.......
Allan Bunları yazıp yazıp bırakmışım buralarda ne karalama ne kelime israfı yaw.
Ayrıca o kadar hızlı geçiyor ki zaman Visual Studio 2012 kullanıyorum. başım dönüyor.

Hiç yorum yok: