4 Ocak 2013 Cuma

Bir yıl geride kalmış .... Kaldığımız yerden devam 1 yılda nelermi oldu Neler olmadıki... :) yani benim açımdan

Yeni bir iş, yeni bir aşk .... S. Erener

Semfony2 ile ilgili yazılarıma devam etmek istiyorum fakat zaman kısıtı yüzünden biraz zor olacak gibi.

Bu süreçte öğrendiklerim 
Semfony2 mükemmele yakın bir sistem.

Neredeyse komple bir sistem yazdık;
oldukça zorlu bir işti fakat sonuç çok hızlı çalışan birden fazla site ile entegre olan (tabi ücretsiz servis veren) sonuç çıktı ortaya
görselliği konusunda Fatüü yine döktürdü.
asenkron işlemleri php nin getirdiği esneklikten sonuna kadar kullanarak gerçekleştirdik.
Veritabanı tarafında 
Semfony2 saolsun biraz başımı ağrıttı öğrenene kadar ama yok böyle bişey :) MVC sistemini bu kadar sevebileceğimi düşünmemiştim.

oluşturanlara buradan sevgiler.

Peki bu yıl nasıl geçti, .net web services ve Digital Sigange projesi ile geçti.
Bir eczane nöbet sistemi geliştirme fırsatım oldu

Bunları hem windows hemde web tabanlı çalışabilecek hale getirdim
Tabi yazıyoruz ama kullanılması konusunda bildiğiniz üzere CAPEX, OPEX vs.vs. Umarım kullanıma geçirebiliriz.
Şimdi bu sistemi ücretsiz olarak dağıtmak üzere bir site geliştiricez.

Bi isim bulmak lazım. Digital Signage, Free Sigange Ücretsiz Reklam 

Ekran görüntülerini sonraki yazılarda paylaşmak istiyorum

Ara ara yine web üzerine yazmaya devam etmeye çalışacağım fakat okuyucu kitlesi ve dönüşlere bakınca çokta cesaret edemiyorum açıkçası. Günlük gibi bakıyorum blog olayına da artık.

Yeni bir projede görüşmek üzere :)

sevgiler

Hiç yorum yok: