25 Ocak 2009 Pazar

Ergenekon bir gecedemi kondu. ?

YETER ;

Ergenekon bir gecedemi kondu. ?
Dinozorlar şeklinde itham ettiğim arkadaşlar politika sahnesinden silinip giderlerken ne kadar silindiler bilemiyorum. Veya ceplerinde ne kadar yetim hakkı vardı?
Kanıt olabilecek herşeyi silseniz dahi sonuçlar ve ortadaki durum delil olarak hukukta kullanılıyormu bilemiyorum benim uzmanlık alanım değil.
Demek istiyorumki köyde yalnızca iki kişi yaşıyor ve kızın ırzına geçilmiş kimse görmemiş delilde bulunamamışsa bu ikinci kişinin suçsuzluğunamı delalettir ?

Bizim köyümüzde belirgin iki grup var aslında ama bunun yanında neüdüğü belirsiz o kadar grup varki anlamak mümkün değil.
Ama asıl iki ana gruptan birincisi ;

Şeriat geliyor öcü

İkinci grup

Biz müslümanız dinimizden ediyorlar bizi bööö

tek cümlede toparlamak gerekirse biliyorum sığ oldu ama böyle.

Şimdi bakıyorum ve gerçekten mantık kullanmaya çok düşünmeye gerek olmadan yahu beyler siz dengesizmisiniz diyorum.Kimi kiminle neyle itham ediyorsunuz.

Siyasetin doğrudan sorumlu olduğu Ergenekon konusunda son 20 yıldır siyaset içinde göreve gelmiş kimse BEN HAKLIYIM diyemez !

Birde şöyle bir durum var efendiler !!! Size oy verenlerin kaçının kontrolünü yapıyorsunuzki siz biz temiziz diyorsunuz ?
Yani benim için önemli olan oy verenin çoban dindar yada bu kavramlar konusunda fikri olmayanlar değil, hırsız katil yada suç işlemiş olup olmamasıdır.

Şimdi gelelim kıza, kusura bakmasın ama kuyruk sallayan olmazsa, dürtü ve dürten olmaz .Kimi neyle suçlayıp neyle aklayacağımıza karar veren kuralları yazanda onaylayanda siz değilmisiniz efendiler.
(Feminizme girmeyelim lütfen...)

- Siyasete bir bakın ; Hala gündemde ve yenilenmeyen tek grup tek lider kimdir ?

- Bu linç isteği ve arzusu nereye kadar gidebilir ?

- Yargının önüne geçebilen (yani henüz sonuçlanmamış dava konusunda) demeçler verip yönlendirme yapan ve bunu siyesi çıkar için kullanan zihniyet ne kadar muhalefet diye adlandırılabilir ?
DOKUNULMAZLIK iyi düşünülmeli.

Ana düşünce şudur; iktidara gelmişlerle gelememişler arasında , bakir ile evli adam arasındaki kadar yani dünyalar kadar fark vardır. Gerçek devlet meselelerini kavramış günümüz dünyasında
yaşayan dinamik ve TÜRKİYE sevdasıyla hayatını devam ettiren siyaset görmek istiyorum.

Yapıcı muhalefet ve ezici olmayan bir iktidar görmeyeli yıllar oldu demek isterdim ama sanırım kökten bi sıkıntı var 30 sendir göremedim desem yeridir.

Bu kadarmıyız yani ? Benim devletim bu kadarmı ? Yıllardır filmlerde izediğim rüşvetçi insanlarmı çalıştı en üst mevkilere kadar memuriyette ? Peki bunlar hiçmi kontrol edilmedi ? Kimsemi görmedi.
Yoksa bir kısmı körken bir kısmıda sağırmıydı kardeşim.

saygılarımla

Hiç yorum yok: