16 Aralık 2008 Salı

Haklımıyım...

Bilgmiyorum haklımıyım ama kargaşa anarji yöntemleri kullanılmaya başlanmasını görüyorum. Yeni çıban başları görüyorum. Özgürlük hak hukuk diyerek yıkıcı faaliyetleri tetikleyen insanlar...Ve bunu isanların özgürlük, hak düşüncelerini sömürerek yapmaktalar.. Peki neden bugün ?

Bu kadar yıldan gelişmelerden ve tabiki tecrübelerden sonra , kapalı bir ekonomi,
kapalı bir sistem;(şeriat vb.), karaborsalı günler gelebilirmi ?

Bence hayır....
Sadece bu olayları umursamayan nötr kalanlar bile bu tip darbeci devrimci özentili insanların başarılarını engelleyecektir. Bireyselciliğin devlet leyhine en çok yarayan kısmı insanları nötrleştirmesi ve köşelerini yontmasımıdır ?

Bilgmiyorum ama zor görünüyor. Kendilerini istediği gibi oyalamaya hakkı var tabiki insanların.. Taki benim sınırıma kadar ...

saygı selam
Mehmet Kanpınar..

Hiç yorum yok: