26 Aralık 2008 Cuma

Barış için insanlar ölebilir.

Dağlarda,kırsalda açlıktan vs. den ölmüş sersefil insanlar görüyorum, insanlık için ne acı, bizim için ise ... bilemiyorum

Ama benim milletim bundan da eshef duyacak kadar asil ve muktedirdir.

Adi suçlar işlemiş ve/veya bu fiilleri yapan kişi ve gruplara yardım ve yataklık yapmış insanlar maddi desteklerini yitirdikleri anda
körelmeye bağlarını yitirmeye başlayacaklar ve pusulalarını yitirmiş şekilde hamilerini ısırmaya başlayacaklardır. İşte bu noktada
akıllı olmalı ve bu insanları diğerinden ayıracak etkin önlem ve istihbaratlar toplanmalı normal insanlara kucak açılarak tarihimize
ve milli kişiliğimize uygun davranışlar sergilemeliyiz.Ki suçluların bakımını bu milletin sırtına yüklemek gibi bir gaflet içine düşmeyelim.

Görüyorum ; açlıktan ölmüş terör örgütü mensuplarının dağlarda kokan ölülerini görüyorum.Ne yazık.Barış için ölmeleri gerek.
Hasbel kader kimse istemeden kendiliğinden kaderin cilvesi olarak olageliyor.

Hiç yorum yok: