27 Kasım 2008 Perşembe

Seçimler, Oy-lar Be-leşler Yer-leşler - Ben seçimlere karşıyım arkadaş..

Açıkça doğruya doğru --- Arkadaşlar ben seçimlere KAR ŞI YIM

Evveet dayandı dayandı oylama zamanına geldi vakit.
Darbe dedikoduları (hala o zihniyette olan vatan hainleri varsa yazıklar olsun, insafları kurumuş demekki)
Onun bunun yaptığı üçkağıtlar..
Bu paidar kalıcak olması ihtimali çok yüksek ülke ile neden bu kadar uğraşırlar anlamıyorum.

Evet ben seçimlere karşıyım...Neden mi ... Partilerin daha doğrusu liderlerinin seçim yatırımlarını,
reklamlarını, temsilcilik masraflarını ve bilimum giderlerini millet karşılıyor sonra bu yatırımlar çar çur ediliyor peşkeş çekiliyor. Sonrada ortaya çıkan hükümetler dolandırıcılıktan kap kaçtan kon götürden yalandan dolandan bir birlerine sataşmaktan memlekete fayda getiremiyor.

Arkadaşlar ben seçimler karşıyım.Senelerdir izliyorum oy kullanıyorum bi işe yaradığını görmedim.Olmasın yaw.. Biz besleriz bu insanları kenara çekilsinler sülalerini geçindiririz. Ellerinede 8 değil 18 000 lira verelim de kurtulalım. Sonra artık kominist sistemmi olur. Tek partili sistemmi olur diktatörlükmü olur. Herhalde bi düzen gelir. Ama bunların yönetimi ile bu kanunlar bu insanlar ile bu iş gitmiyor. DUR deyin artık. ( Kastım ortayadır hiç bir partiye değil.20 yıldır gelenleri gidenleri gördük)

Memleketin her köşesinden ayrı sesler geliyor dün kominist olan bu gün milliyetli olabiliyor sonraki gün ne olduğunu anlayamıyorsunuz. Bu kadarmı karaktersizsiniz efendiler ?

Ne sağımız kaldı ne solumuz ne önümüz kaldı ne arkamız. Her yer sarılmış. En küçüğünden en büyüğüne en aptalından en akıllısına herkesten var içinde bu politika denen safsatanın arkasında. Yapmayın yaw.Adam gibi yapmıcaksanız yapmayın. BİR TEK SİYASET SUÇLARININ CEZASI YOK. siz istediğiniz kadar CMUK düzenleyin.Yalaaaaan beyler yalan bunlar.

neyse biraz daha uzatırsam ağzım bozulacak..

saygılarımla...

Hiç yorum yok: