17 Kasım 2008 Pazartesi

Ne kadar profesyonel ce....Ne kadar taraflı ... Ne kadar tarafsız.. Dilim varmıyor devam etmeye.

Bu gün bir oylamaya katıldım.Tarafsız olmam tabiki mümkün değil benimde ama içinden sessiz kalmakta gelmedi..
Buyrun oylamanın metni aşağıda. Site adresi ise
http://www.msnbc.msn.com/id/21253084/

"
Should the United States formally recognize the World War I-era killing of Armenians as genocide? * 1769702 responses

Yes. Many scholars agree that the Ottoman Turks systematically killed up to 1.5 million Armenians. Other countries have recognized this as genocide. The U.S. should do the same.21%
No. Historians continue to debate whether the deaths were genocide. Besides, Turkey is too important an ally to alienate when the U.S. has troops in the Middle East. 79%
I'm not sure. 0.8%


Diyebilirsiniz ki ne var burada soykırım varmıdır, yokmudur oylaması yapılıyor ki bu olaylar bile oylama ile mi oluyor artık tarih ne diyor bakan araştıran varmı hayret içinde izliyorum olayları.

Metni anladığım kadarı ile şöyle çevirdim veya anladım ;

"ABD resmi olarak 1.Dünya savaşında Ermenilerin öldürülmesini soykırım olarak kabul etmelimidir ...? (Soru bu)

Evet ;
Pek çok bilim adamı, 1.5 Milyon kadar Ermeniyi Osmanlı Türkleri'nin sistematik olarak öldürdüğünü kabul ediyor. Diğer ülkeler bunu soykırım olarak kabul ediyor. ABD de aynısını yapmalıdır.

Hayır;
Tarihçiler ölümlerin soykırım olup olmadığını tartışmaya devam ediyor. Ayrıca, Ortadoğuda askerlerimiz olduğu müddetçe Türkiye kendimizden soğutamayacağımız kadar çok önemli bi rmüttefik.

Emin değilim; "

Şimdi olay değiştimi bilmiyorum. Olay oylamadan çok yönlendirme resmen.

Soykırım vardır izlenimi yaratan profesyonel bir Anket hazırlanmış tebrik ediyorum.
Tekzib edebilecek arkadaşların yapmalarını rica ediyorum.

saygılarımla

Hiç yorum yok: