15 Kasım 2008 Cumartesi

Mustafa Kemal Atatürk Peygambermi

Mustafa Kemal Muhammed'ül Emin
1881-1938 571-632
Selanik Mekke

Samsun Hicret
Nutuk Veda Hutbesi


Hayır. Mustafa peygamber değil.

Ve daha birçok savaş vb. şeyleri tarihleri yanyana koymak mümkün.
Neden peki bunları düşünüyorum.Son zamanlarda öylesine politik söylemler oluşmuştur ki
birleştirmekten çok ayrımcılık yapmaktadır.

Müslüman kafalarda direk uyandırılan algılama tek peygamberimiz Hz.Muhammed dir.Kurtarıcımızdır.

Aydın kafalarda uyandırılan algılama ise bizim ülkemizi kuran Atatürk ,atamızdır.Kurtarıcımızdır.

Kotarılmak kurtarılmak güdülmek idare edilmek.İnanmak nanmamak.
Düşünmek düşünmemek.
Bence mesele bu.

Bi karşılaştırma daha yapalım mesela bu sefer şöyle bi tablo oluşturulım.

Kürt Türkçe,Kürtçe vs.... Türkiye Müslüman,Hristiyan vs.vs.
Çerkes Türkçe,çerkez dili vs... Türkiye Müslüman,Musevi vs.vs.
....
....
Ortak payda ve farklılıklara bakacak olursak. Binbir çeşit insan ortaya çıkıyor.
Peki mesela ben bu tablonun neresindeyim.

HİÇBİYERİNDE
Ben politika yapmıyorum.
Bölücülük Yapmıyorum.
Etnik ayrımlara inanmıyorum.
ve benzeri nedenlerden dolayıdırki. Benim tablodaki hiçbir satırla bir sorunum yoktur.İnsanı ve hukuki şartlarla mukayese ettiğimde masum her İNSAN insandır. Ve olduğu kabul etmek zorundayım.

Ve çocuklarımın bunları benimsemiş olarak yetişmesini istiyorum.Torunlarımın hala Kütr çerkez pkk sorunsalları ile kafasının dolmasını istemiyorum.

Bu yüzdendirki karşılaştırma doğrudur.Biri peygamberimiz birisi ülkemizi kuran atamız
ORTAK payda ise birbirinden farklı aslından birçok ortak paydası ve düşüncesi olan insnaları bir araya getirebilmiş olmaları .Din dil ırk renk ayrımı gözetmeksizin İNSAN olarak kabul edip büyük işlerin peşinde LİDER lik yapmalarıdır.


* demogoji yapmaya devam eden, hırpalayıcı siyaseti devam ettiren, hesaplarının birtek kendi tarafını gözeten, şeref noksanlığı çeken dinozorların daha çok okumalarını ve İNSAN olmalarını umuyorum.

saygılarımla.

Hiç yorum yok: