21 Kasım 2008 Cuma

Anayasa babayasa Hak hukuk gak guk

Ben bir kitap yazdım...
Zamanında kabul edilmiş değiştirlemez.Böyle birşey varmı...

Değişmeyen güncellenmeyen metinler tarih olmaya mahkumdur.(Tanrının kanunlarını karıştırıp yine lafın gideceği yeri değiştiren düşüncelerden uzağa)

Bir kanun bir hukuk bir tarih düşününki değişmesin.Mümkün değil bence ve yine bence, kendi zihniyetlerini korumak isteyen zaaflarını ancak böyle konularda açık ortaya çıkartabilenler değişimin aksini elbetteki savunacaklardır.

Peki neden böyle yeni nesil(cenerayon popüler tabirle) düşünce sistemleri kabul görmüyor.Neden onca eğtime görgüye emeğe rağmen bi çok idari, menfi , atanmış ve seçilmiş taraflar bunu göze alamıyorlar.

Çünkü; göze alabildikleri kayıplarla yaşamaya alıştıklarından dolayı, aslında genelin yararına olabilecek değişiklikleri yaparak yarayı iyileştirmek yerine, yarabandıyla olayı geçişirmek kolaylarına ve işlerine tövbe tövbe..

Peki neden benim ülkemde o kadar yıl geçmesine rağmen hala çok güzel düzenlemeleri getirebilecek değişiklikler geçerli kanunlar esas gösterilerek YAPILAMAZ gösteriliyor.Görülmüyormuki gerçek reformlara gidilmedikçe sonuç almak neredeyse imaknsız hale gelmekte.

Kanunlar yasalar benim için vardır. DEĞİŞTİRİLEBİLİR, GÜNCELLENEBLİR, GEREKİRSE SİLİNEBİLİR ve SİLİNMİŞTİR gerektiğinde.

Çok soru sordum..
saygılarımla

Hiç yorum yok: